29 Ocak 2012 Pazar

Hey gidi günlerr..

Ne ilginç büyümek ..Hep deriz ya çocuk kalsaydım keşke diye bende diyorum bu akşam..
Düşünüyorum sürekli canımı sıkıyorum belki gereksiz yere ama elinde olamayabiliyor insanın ..
Çocukken hiç bi problemim yoktu şeker parası, oyun arkadaşı veya annemin beni gezmeye götürmemesi dışında :) 


Güzeldi çocukluk tabi..




Misket oynardım, mahalledeki çocuklarla hepsini de üterdim.Evde bi kutu misketim vardı. Kazanınca bizim oralarda "üttüm onu" derler. :D         
  "Ütmek - kazanmak","Ütülmekte -kaybetmek " anlamına gelirdi. ehehe güzeldi ..


Yağmur yağınca da yağmur duasına çıkardık.
 Kapı kapı dolaşıp  
 "Yağ yağ yağmur
Tarlada çamur
Teknede hamur
Ver Allahım ver
Sellice yağmur"    duasını eder  bulgur,ekmek vs yiyecekler isterdik.Son eve topladığımız yiyecekleri götürürdük pişirirdi o ev tüm çocuklar oturur evin önünde yerdik. 


Büyüdük artık ekmek peşinde hayallerimin peşinde koşuyorum.İyi gidiyor herşey gülüyorum, kötü gidiyor ağlıyorum :( 
Çabalamak lazım hayat zor...
Kafam karışık ...
Dua ediyorum güzel olsun herşeyy...


http://www.youtube.com/watch?v=oG7bM91Q7HE     Barış manço dan Yaz dostum ...

Sevgilerr...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder