17 Ocak 2012 Salı

Sihirli Ayakkabılarımmm :) - My magic shoe

"Yaşarım bazı şeylerin birbirine seslendiği yeryüzü yuvarında,

haykırdığımızda daha güçlü

çıkar sesimiz denizi çağıran suların sesinden,


öyle bir yer işte, her ırmak gözyaşı damlacıklarıyla yüklü
İnsanlar acıkır burada. Her biri nefret içinde.
insanlar mutludur burada, olağanüstü güzelliklerle kuşatılmış."


ADELIA PRADO



... Benim yanıma sokulman kolay olmayacaktır!...

Uyarırım seni dost!..

Uzun yıllar kendini yetersiz hissetmiş ben,


Sana kendini kolayca açamayacaktır...
Bütün gücümle tutunacağım maskelerime
Ne kadar sokulursan yakınıma,
O denli şiddetli geri iteceğim seni...
Kim olduğumu merak ediyor musun?
Hiç merak etme...
Ben çevrendeki 
Her erkek ve kadınım...
Maske takan her insanım.

                                                                          CHARLES C.FINN

Bu çizimimi haftasonu yanlızken müzik eşliğinde suluboya  ve kalem boya ile boyayarak yapmıştım.Çok keyif      
alarak yaptığım  bir çalışmam.Burada bir çok hikaye var..Bakalım sizler nasıl hikayeler çıkaracaksınız ? :)




Çizim yaparken hangi ruh halindeyse insan ne düşünüyorsa bunları ortaya çıkan çizimlerden az çok bilebilirsiniz.Bunu bana çok sevdiğim tasarım öğretmenim ,çizimlerimi kontrol ederken söylemişti.Çizgilerdeki kırıklıklardan anlıyordu ..Çok doğru olduğunu zaman geçtikçe gördüm.Çünkü çekinerek ve emin olmadan yapılan her çizim tam anlamıyla istenilen olmuyor.Ne zamanki insan, kendinden emin olur ,inanırsa işte o zaman çizgilerde netleşir..Öğrendim bunu ..
Ama öyle zamanlar geliyor ki hala kırık çizgiler oluyor.. :) 



5 yorum:

  1. canım hepside birbirinden sevimli eline emeğine sağlık yetenekli bacım:)

    YanıtlaSil
  2. yazında ki kırık çizgiler tanımlamasını çok sevdim gamzecim.İşçi karıncalar gibiyiz hayat yolumuzda değil mi?...habire kırık çizgilerimizi düzeltiyoruz, düzelte düzelte ilerliyoruz. Bloğu'nu çok sevdim.sen hep böyle, her zaman sen gibi kal...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hocam :)
      İyi ki varsınız..

      Sil
  3. your drawings are amazing!!!I love your blog!Please check my blog.I appreciate if you fallow me:)
    lifeisbetterblondewiths.blogspot.com

    YanıtlaSil